Já jsem proti

19. června 2015 v 21:05
Poslední dobou všichni řeší utečence, přistěhovalce a tak...
Vyslechla i přečetla jsem si spoustu názorů, spoustu důvodů proč je přijímat i proč je nepřijímat.
A musím říct, že můj názor se nezměnil.
Ano, ráda bych jim pomohla. Všem.
A to nejde.
Nevím, mám pocit, že ať přijmeme kohokoliv, vždycky to někdo odnese.
Ano, chápu, že nejsou v lehké situaci, ale věřte, že ani nebudou.
Ať se na to podívám z kterékoliv strany.
Když vezmu, že z vlastní země většinou odcházejí lidé s tím, aby si pomohli, tak je stejně můžu rozdělit jen na dvě skupiny.
Na ty, kteří jsou problémoví a jdou za vidinou něčeho získaného bez práce a pak na ty, kteří jsou odvážní, šikovní a jdou za prací, ve které najdou uplatnění.
Ti první dělají problémy kdekoliv.
Ti druzí zas doma chybí.
Tak vidím ty, kteří odcházejí od nás.
Ano, vždycky jdou všichni za jedním, lepším, cílem, ale nedosahují jej stejnou cestou.
Najednou naše země, kterou někteří opouštějí za lepším, zdá se býti tou lepší.
Najednou mají jít lidé k nám.
Ale kteří z těch, co jdou za slibnou vidinou?
Ti problémoví a nebo ti, co něco dokážou, co dokážou změnit svůj život a pomoct jiným?
Přijdou sem flákači a budou ničit naši zemi?
Přijdou sem lidé, kteří mají vlastní zákony a nebudou chtít respektovat ty naše?
Přijdou sem lidé, jež bude stát dotovat?
A nebo přijdou ti druzí?
Ti, kteří něco dokážou, ti, kteří se mohou přizpůsobit?
A nebudou doma chybět?
Nepřijde jejich zem o sílu, která by mohla něco změnit?
Nepřijdou o lidi, kteří dokáží vyvést zemi z bídy, válek a já nevím čeho všeho ještě?

Vy, kteří jste pro přijímání uprchlíků, neuvítali byste, kdyby odsud odešli všichni nepřizpůsobiví?
Popřípadě se přizpůsobili většině, dokud jsou ještě menšina (a to nebude moc dlouho trvat, zvlášť, pokud sem přijdou další).
A nebo budete rádi, když se sebere většina vědců, lékařů, stavitelů, učitelů, inženýrů a prostě pracující inteligence, vojáků a vůbec mužů schopných bránit naši zemi a půjdou někam, kde jim bude líp?
Kam by došla naše společnost?
Ano, jasně, že můžem uvítat spoustu uprchlíků, ale neuškodíme tím víc, než pomůžeme?
A vůbec, co je vlastně spousta uprchlíků?
Naše země může pobrat maximálně pár tisíc lidí, ale co s těmi miliardami lidí, kteří se nikam nevejdou a nebo kteří nemají síly a možnosti k útěku?
Já prostě přijímání jako pomoc nevidím.
Z mého pohledu je to zlo.
Velké a nekonečné zlo.

Mimochodem, jsme ve stavu, kdy můžem pomáhat?
Když je problém v letadle a vypadnou kyslíkové masky, má si každá matka nejdřív nandat svojí a teprv potom svému děcku i když mateřský instinkt říká něco úplně jiného.
Proč?
Protože pokud sama nebude moct dýchat, nemůže pomoct ani svému dítěti a dítě jí také nebude nic platné.
A my, kteří máme sami problémy, máme pomáhat někomu dalšímu? A jak?

Nechci tenhle svůj názor nikomu vnucovat, jen se nad ním, prosím, zamyslete.
Možná na tom nějaká ta kapka lidské pravdy přece jen bude :-)
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 pavel pavel | Web | 20. června 2015 v 22:18 | Reagovat

Jsem proti tomu hlavně proto, že jde o jinou kulturu a náboženství... to nikdy nedělá dobře... sám to vidím v Německu. Většina se nedokáže asimilovat a za pár generací už Německo nebude Německem. Nechali to tak tak dojít a vidím, že se čeští politikové už i tím poučili.
Mělo by se jim pomáhat tam a sem je nepustit.

2 baruschkasf baruschkasf | E-mail | Web | 20. června 2015 v 22:55 | Reagovat

[1]: Jiná kultura = jiné zákony, přesně tak :-)

3 Ježurka Ježurka | Web | 21. června 2015 v 16:57 | Reagovat

Taky nejsem pro. Hlavně proto, jak to napsal i Pavel. Ti, kdo mají na rozdávání, třeba, ale není to na pořád, že? A proč je vidět hlavně mladé chlapy? To jsem zvědavá, jak to dopadne.

4 pavel pavel | Web | 21. června 2015 v 22:50 | Reagovat

[3]: Navíc si to mají mezi sebou vyřešit v Africe a nezanášet to jejich násilí do Evropy.

5 pavel pavel | Web | 21. června 2015 v 22:50 | Reagovat

[3]: Navíc si to mají mezi sebou vyřešit v Africe a nezanášet to jejich násilí do Evropy.

6 baji baji | E-mail | 22. června 2015 v 10:16 | Reagovat

Čím víc jich budeme přijímat, tím víc se jich sem pohrne! Přestěhujeme Afriku do Evropy? Tohle určitě není cesta!

7 Cholerik Cholerik | Web | 22. června 2015 v 12:02 | Reagovat

Skvely clanek, muj nazor v kostce. Popravde jsem se chtel ublognout na tohle tema take, ale po vasem prispevku uz nevidim nic, co bych mohl dodat.

8 baruschkasf baruschkasf | E-mail | Web | 22. června 2015 v 14:09 | Reagovat

[3]: Zrovna před chvilkou jsem koukala na fotky a skoro to vypadá, že připlouvají odděleně, muži zvlášť a ženy a děti zvlášť... Ale můj názor to nemění. My prostě nejsme schopni jim pomoct.

[5]: Myslím, že Afrika je dost velká :-) Rozhodně se tam vejdou líp, než sem :-)

[6]: Něco podobného vidím u nás v ulici i když s trošku světlejší pletí :-) Desetičlenná rodina v garsonce a podobně...

9 baruschkasf baruschkasf | E-mail | Web | 22. června 2015 v 14:11 | Reagovat

[7]: Tak ale teď lituju, že jsem to napsala :-)
Náhodou by mě moc zajímal Váš humor na tohle téma :-)
A nějak si nedokážu představit Váš článek bez humoru :-)

10 Viollet Viollet | E-mail | Web | 22. června 2015 v 17:13 | Reagovat

Máš pravdu, tahle "pomoc" dlouhodobé problémy nevyřeší. Docela se bojím, v srpnu se stěhuju do Německa, kde už je tak bordel. Představa, že může být hůř, je dost děsivá...

11 baruschkasf baruschkasf | E-mail | Web | 22. června 2015 v 18:23 | Reagovat

[10]: Hlavu vzhůru, třeba to nebude tak zlé :-)

12 Cholerik Cholerik | Web | 23. června 2015 v 12:39 | Reagovat

[9]:
No - jeste uvidim. Ja se totiz obavam, ze tohle je jenom zacatek. Teoreticky by mi to mohlo byt jedno - nejhorsi co se mi muze stat je, ze mne sezerou - ale je mi uprimne lito tech, kteri maji deti. Mam dojem, ze pro potomstvo to zrovna dvakrat vesele nebude. Bohuzel media problemy s migranty dost huste filtruji - ale staci se podivat na YouTube a vazne je to docela problem.

13 baruschkasf baruschkasf | E-mail | Web | 23. června 2015 v 17:07 | Reagovat

[12]: No, koukala jsem, že například na fb lidé sdílejí lodě plné mladých mužů.
A pak jsem zahlédla fotky lodí plných žen a dětí, tak kdo ví, třeba to nakonec není armáda, jen jsou rozdělení :-)
Ale ano, bojím se především o své děti, vždyť holčičky mám dvě.

14 TlusŤjoch TlusŤjoch | E-mail | Web | 23. června 2015 v 22:36 | Reagovat

Nejsme schopni přilepšit vlastním dúchodcům, stát je v dluhu, tak co?

15 baruschkasf baruschkasf | E-mail | Web | 23. června 2015 v 22:45 | Reagovat

[14]: Vím, že to zní hnusně, ale nemůžem si dovolit chovat se nesobecky :-)

16 Nekra Nekra | Web | 1. července 2015 v 11:52 | Reagovat

Souhlas. Akorát na to doplatí našinci. Ať zůstanou v Africe.

Multikulturalismus je nereálný, některé kultury a smýšlení prostě nejsou kompatibilní.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama